2011年2月26日 星期六

基督徒沒人性?

有時親友都會問我,“喂信基督教D人好鬼沒人性,老板出糧比你,你感謝神,老豆養你,你又多謝神。” 呢D人完全本未倒置, 唔識珍惜眼前人。呢度我想講一講,其實基督教基中一個最重要既教義就係感恩。係我既人生行到來呢一步,我一定要多謝我既媽媽,我本身係一個好過份既人,好多人,好似我家姐都曾經叫佢放棄我。但係我媽媽不單止沒放棄我,反而用盡佢既愛心去教導我。另外我亦好感謝祥叔由細到大當我係自己親生仔咁看待。 可能大家會問,“係LOR, 多謝來多謝去都係你身邊既人,點解你要多謝神?”

好, 用返中國人既講法,我同媽媽同祥叔既關係係一種緣份, 沒得解。正如大部份學者認同,由孔子開始中國人理解既天就係一種道德既融合,當中天和人的關係就係人由天導中理解人性,天和人沒有一種人性的關係。但係對基督教來講, 如果神等同天,天係有又有人性和又有神性既存有, 係呢個情況緣份就可以比解釋。緣份應該看成天對人既安排。 用返我既例子,我媽媽同祥叔對我好,係因為佢地對我好錫我 。但係最基本,如果神唔放我係呢堆咁好既人中間,我根本沒基會比佢地愛,比佢地關心。用一個例子,一個地方有好既土壤,好既陽光,好既水源,但係如果一棵值物唔係呢個地方,有幾好既還境都係一種浪費。所以如果珍惜眼前人係緊要,但係我否定放我係度既神,講真我自己都覺得講唔通。

沒有留言:

張貼留言