2011年3月5日 星期六

有時見到人地既DISPLAY,我就會問,點DISPLAY會好睇D?好多COLLECTION個數量係多,但唔見得一定好睇。情況就好似一隊GIRL BAND,10個女仔彈下彈下看落感覺一定不會太差。(Following Barney Stinson from How I Met your mother, this effect is named Spicy Girls effect or Cheer Leaders effects) 係香港生活一個好現實既問題,你屋企可以放到幾多件SS而可以感覺良好? 我裝修本身做比我D櫃沒預我買SS,所以放KOTO同BOWEN既STATUE/BUST會好看D(基本上係放唔落SS)但係唔知點解,BOWEN D 野比我既感覺係貴又唔靚,反而KOTO個D重好,平靚正。好啦到正題,我而家會做多一個DISPLAY櫃,加埋WINDOW台,應該可以放到7﹣8件SS PF/LB。問題係點放會好看D? SS2件PF CC放埋一齊感覺重要有D細件D既伴碟,而KOTO大部份既STATUE好似都可以自成一角,BOWEN就好似COMPATIBLE D。我會覺得HOT TOYS既FIGURE加SS D野都幾好睇。好似SS THANOS加HT IRON MAN MK4感覺都幾好。P.S. MIANN好FIRM,唔可以放到好似一堆雜物咁。點做好啦,點做好啦。




沒有留言:

張貼留言