2011年3月17日 星期四

The newly wedded Chengs Part 2

黃色小雞近況
多謝小關子幫手,聽日我會去藍田幫一個中三學生補英文。心情,都唔緊張既,之前幫D中學生補習都係咁。反而而家分配時間真係要諗諗,之前做個個RESEARCH,本身諗佳投搞,但係我中大既教授一路都末比返FEEDBACK我,卡住左。而家手頭上有3份ASSIGNMENT,我諗都係先交左佢地先。之後我要UNPACK天台D書,係天台SETUP STUDY ROOM。個SCHEDULE會係:

3月31日之前:完成3份ASSIGNMENT
4月15日之前:完成執天台
4月22日之前:同中大既教授討論RESEARCH方向,如果佢沒時間,我應該會做返KIM既野

豆奶熊近況
小熊昨日CONFIRM下星二會去上堂,不過個日食飯會MISS左第一堂。另外佢病左好多日,希望佢快D好返啦。


沒有留言:

張貼留言