2011年5月14日 星期六

小雞對學英文既見解1

作為一個私人補習,我相信有好多家長未必真係知道學生其實需要D咩,今日就講下學 好多家長既種錯覺,就係我要幫仔女搵Native Speaker。先唔講呢種崇外既心態,因為基會上一個只講英文既人英文當然衰極有個限度! Hey! 大家望一望我先,土生土長香港人一樣不會用中文,一樣死係中文手上。Native or not其實唔重要,反而家長第一樣野要問既係:

點樣可以真正幫到個小朋友。

我認同學英文,學習還境好緊要,好似幾年前我只講英文睇英文節目,我敢講我D尾音都嚇到下人,最小我大學D教授大部份都以為我係ABC。個時真係咩都敢,中國人教授,用緊廣東話照轉人台。但係自從近呢1﹣2年花多左時係Research到,小左同人講,自問講部份真係差左好多。所以簡單D講,如果一個學生,一個星期只係上私人補習先用英文對話,比到盡,一星期講唔多個1000句,Oral進步極有個限度。(唔好講有D學生只係點頭唔講。)再實際D講,口試係HKDSE只係10分,花咁多錢請一個人教小朋友講野,絕對係晒錢晒時間。好啦可能有人講聆聽夠多分啦,請過西人教聆聽實好D啦!坦白講,如果係咁,點解唔叫個學生聽英文新閒? 聆聽份試題就係呢種模式,上堂既時間講既野絕對唔可以類比成考試既方式,所以同一道理,晒錢。家長要明白,口試同領聽其實根本唔使假手於人,學生一日係花15分鐘讀報紙,15分鐘聽英文新閒一樣可以係呢2方面有好大既進步。

香港既學生最怕其實係睇同寫,呢2樣野先至難。我身邊唔小朋友去左外國好多年,返來一口流利英語,但係得罪講句,如果拿住本文法書睇佢地D英文,一樣滿江紅。個情況同香港人用中文一樣,當我地用母語,我地關心既係想講咩,點講好,好多時就好似而家我咁狂錯文化。但係當我地看一個語言為第二語言既時間,我地關心既係基本既文法,好似中文沒時間性,所以學生可以用錯Tense引起唔小笑話。所以請Native Speaker,最緊要係呢個老師明唔明點樣可以有效解釋中文同英文既分別,呢樣野我反而覺得2文3語既香港人會教得更加好。

總結: 香港學生學英文,先要明白中英之差。呢D野唔一定要外國人先教到,而外國人亦唔一定教得好。

沒有留言:

張貼留言