2011年5月2日 星期一

點解重花時間去諗讀PHD?

呢2個幾月對我來講係一個好特別既時間,如果3個月前你問我,我想做D咩,我會答你我想做research,拿個Phd. 到今日你問我,我會答你我想賺多D錢買玩具。Undoubtedly,如果你讀完Phd,之後香港有大學比份工你,你可能有6個位既月薪,不過對我來講,呢件事沒可能發生。

我係一個好有恩典既人,我人生從沒因為D咩要去煩,最多都係話讀書好似似有還沒,明明唔係唔讀得,不過永遠都係差一步。到左而家,成家立室,都搵到小小,最緊要係工作入面,我有成功感。我教得開心,學生上堂學到野, 家長又放心。

做research,我自問之前個份Clayton既野我係沒人教,沒人帶既情況,完成,我好滿意。但係再讀上去,我要問,為D咩。好明顯,我做既野,正常人沒興趣,成功感係0,意義都係0。讀上去,唔再係要prove d 咩野,而係為張證書而去讀書。好似今個學期,我出席﹪係0﹪,一堂都沒上過,但我深信我拿唔到A都唔會肥,但係 what is the point of that?

我自問答唔到,你問我會唔會讀上去?我只係知呢一年的要完成多6科加做無限咁多materials. 我呢2個月出左 100 份以上既習作比學生,加加埋埋最小300頁。功課?做左2份,加埋唔夠12000字,讀左唔夠200頁書。

問題:點解重花時間去諗讀PHD?點解要做一D 0意義既野?唯一既答案,樓上個位可能想我做。

沒有留言:

張貼留言