2011年5月13日 星期五

係啦,你地岩我錯囉!

如果1個月前,我同朋大講係有機會既情況我沒賣到我手上既股票,10個有11個會話我係天真雞,D錢夠正常人用一世你都唔賣,有沒人咁笨既。到今日,10個有12個朋友會同我講,如果而家人地同你回購返手上既股票,你打死都唔好賣除非真係好好價。

對呢D講法,我自問真係笑左,係呢一年我學到既係,神要我係沒有安全感中在他身上找到安全感。我自己對樂觀既事返而悲觀,悲觀既事返而樂觀。用返一種反事實既睇法,如果我當時賣晒,唔單單係我今日可能後悔因為原來D股票係更加值錢,我好大可能唔會係今日既我。當時拿住D錢,我想我會日日去玩,點會入中大,又點會去呀關個度做野,又點會出去幫人補習? 今時今日,我沒人地賣左個D咁好還境,但係最小我搵到自己既價值,做人既目標。

好啦,今日當大家都睇好佢地會用高價回收我地末賣既股票,我反而想問,人地點解要益你?人地D錢打劫返來既? 你又唔係佢邊個。我呢D都係等比人WRITE OFF既啦。


沒有留言:

張貼留言