2011年5月4日 星期三

人心不足

今日回想自己既人生,諗來諗去其實真係沒咩野可以投訴,最多可以講既就係爸爸早死同埋有精神病。但係數返自己有既野

1:我係一個基督徒
2:我有一個好錫我既屋企 (由媽媽,老婆,呀叔,到呀哥家姐)
3:生活叫比上不足,比下有餘
4:工作係我選擇而我又做得開心既

但係當收到一D關於未來既消息,心入而又不禁出現不小既想法,好似未來會唔會再好D?會唔會有機會去外國讀書?買晒自己鐘意既玩具?

但係反問自己,明天到我選擇嗎?聖經好明確咁講出誰主明天,不是老闆,不是校長,亦不是我學生D家長,而係神。人係有weakness of wills,但我求神叫我明白:

1:我要多感恩,因為我係一個人心不足既人,我要多數算神既恩典
2:我要多放手,因為我係一個沒信心既人,我要把主權比返神

呢D野講出來易,做出來難,但係如果你連講都費是,想都費是,會唔會去試下做? 

沒有留言:

張貼留言