2011年5月5日 星期四

多謝老豆既老闆

有錢人點解要益你?上市?點解要預你一份?你又唔係佢邊個邊個。對第一代既老闆,我心入面只有感激,唔係多得佢地好心幫助,我都唔可以係呢度講,我生活比上不足,比下真係十分有餘。不過到左第三代手,我好明白我地呢D應該比人write off既人既存在係完全沒必要既。

Undoubtedly, 我相信有咁既爺爺都有叫既孫,我相信第三代對佢既員工一樣好,不過最慘我地唔係佢地既人,而係第一代員工既仔,老豆重要死左25年,理性上佢點解要益我地?

聽到呢D消息,不禁又驚又喜,點到好,媽媽講得好,我地拿左9萬出來,佢地養到我地肥肥白白,重想點?

沒有留言:

張貼留言