2011年5月7日 星期六

用幾錢買玩具先算敗家?

呢個問題我想左好耐,我本身係一個基督徒,算係半個學者,對我來講,我好緊張一D好簡單,但係又唔可以being taken for granted既ideologies。

今日我反問自己,一個正常人,3個半月用左10萬係玩具 (SS,HT 同LEGO)上面,算唔算好敗家?當然,正常人會問,你身家有幾多先,好似我身邊既人,買樓當買菜,買林寶堅尼當買1:6,10萬銀首期,入油都唔夠啦。但係我自問,同呢D人沒得比,我一個月既收入唔算多,(做私人上門補習有幾好賺?)咁用錢法,過唔過份?

我身邊既人,好似我太太,我媽媽,重來唔會話我買野,佢地明白,咁大個人會做就會做,講係完全沒用既。起初我買SS,HT同LEGO,我心入面其實只係想間屋擺得靚D,如果我係要理性化自己用錢既方法,裝修買擺件用10萬,相對我自己既裝修費,單位既價錢,都係那一句唔算多。

成件事,我諗我要問既係,點解我要買呢D野?呢D野係我身上代表左D咩?諗左一日,其實就好似以前細過用幾十萬玩Sports Card, 一年前用10萬打機,玩玩具比到我心零一D安慰。對一個基督徒來講呢樣野係一個悲哀。如果一個人玩玩具既原因同我一樣,呢個都係一個悲哀,因為人生既價值,人生既快樂,如果健基係一D外在既價值上面,生存既意義就係咁?

我地會搵好多原因比自己,好似呢D係童年回億,呢件野好靚唔買唔得。但係呢D都係借口,正如大部份哲人講 love or hate does not exhibit propositional attitude, 沒需要去justify。

最後,我敗唔敗家?我敗,因為我呀媽自己唔用,做仔既反而大花筒。今日係媽媽節,呢個後醒希望來得合時。人了解自己錯咩就要改,我今個月既目標,玩具既Budget,同自己之前預定既一樣,$8000, 如果多左我就放棄想買既野。希望大家都同家人開開心心,唔好玩玩具一件開心既事,玩到同家人面阻阻。

沒有留言:

張貼留言