2011年5月15日 星期日

太平館餐廳,野就幾好食,伙計沒禮貌個度死啦。

今日一家人星期日如常食飯,媽媽想食BB鴿,龍華遠就選左白沙道既太平館。記得細過去過一次印象中D野食只係一般。今日再去到,個感覺其實唔錯,D人比我既感覺友善。基本上一路上菜到甜品之前都沒咩事。小熊見人食梳乎里之後我地又叫一個啦,點知:

“吓,8個人叫一個呀?” 個長毛伙計“好好心”咁問我地,驚我地唔夠食,當然呢D人我地只會抱住尊敬既心去睇啦。

到差唔多食完,媽咪拿左表姐比我地D蝦想分比我地,個個好好既待應,一臉輕視既態度係度同另一個人講,“嘩!一分二!”

我想問,我地唔係係你地個地方食野只係係唔阻你地張台既情況分自己D野,真係唔知有咩問題。當然面係人比,架係自己點大家都知,先我問個經理佢地點Train人,之後長毛行過一次,我指佢一次。如果唔係媽媽地阻止,我直接叫佢過來問,睇下邊個無引?

總結

食物:3.5/5 (梳乎里夠大件,雞翼出名係有原因,其它野亦做得不錯,最出色係個魚好好味)
地方:3/5 (幾懷舊)
人事:3/5  (基本上長毛之外,呢D唔怕沒客來既地方算OK)
價錢:大約$150 1位

沒有留言:

張貼留言